måndag 14 februari 2011

Here we go again.

Jag vaknade i natt. Med feber igen. Och ingen röst. Och då menar jag INGEN röst. Så. Mina lätta små danssteg som jag skulle valsa till jobbet med, fick ställas in i garderoben igen och jag ligger nu i soffan med stort täcke.

Idag glädjs jag åt att det är Alla hjärtans dag. Och funderar över all kärlek som kommer strösslas över mig.
Jag har sett en ring jag vill ha på Hermés. Med tanke på att min man ALDRIG ger mig julklappar, NÄSTAN ALDRIG (läs; typ vart tredje år) födelsedagspresenter eller andra högtidssaker - så känns min önskan oerhört dödfödd. På gränsen till obefintlig. Eller obefintlig rakt av.


Så. Idag går jag in på google och glädjs åt deras alla hjärtans dag-bild.


Alltid nåt.


- I min lilla värld av hjärtan.//Ellen

2 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Din man borde veta bättre!
- men jag känner viss sympati med dig, min man borde veta bättre han med...

Lysande ögonblick! sa...

Ingen ring eller blombukett. Men en stor digital bamsekram kommer lastat!!!!