tisdag 14 december 2010

Chef.

Jag har en rolig chef. På ett jobb där det fullkomligt haglar galna och kul kommentarer. Och. Det är tramsigt. Och jag älskar alla dråpliga, sunkiga, dryga, knäppa och roliga skämt som jämt haglar.
Vissa skämt skulle nog kunna bli anmälda på andra ställen. Inte hos oss. Icke. Där skrattar vi åt det. Mest jag eftersom jag förmodligen är värst av dom alla.

Idag tex.
Jag tar mig (knappt) uppför trappen som vi har på jobbet. För jag har träningsvärk. Viiiiidrig träningsvärk. Once in a lifetime träningsvärk. I benen.
Så jag kryp/has/vaggar uppför trappen. Och möter min chef.
Och lyssna nu:

“Men oj, Ellen, har du träffat någon ny?”

Hahaha!

Ekivok. Ekivokt som fan. Men jättejätteroligt. Och. Nu, fem timmar senare är det fortfarande kul.


- I min lilla lättroade värld av blommor// Ellen

6 kommentarer:

Huskatt sa...

hahaha, det var faktist roligt!
Hoppas benen känns bättre snart :)

Sus sa...

Hehe...jojjo...Ska man ligga ska man göra det ordentligt.

Chrissan sa...

Hahaha!
Tänk om min chef hade vart lika rolig då jag hade samma smärta i början på det här året.:)
Nej, hon klagade bara ver att "det är dumt att träna". Tror hon bara var avundsjuk på mig.;)

Helena m. 4 sa...

@Chrissan
Det är aldrig dumt att träna... dumma chef...

Fräsigt sa...

Huskatten. Välkommen. Dig har jag inte sett här förrut. :)
Sus. Exakt.
Chrissan. Ha ha ha. Hon var preferenslös kan man säga.

Klankis sa...

Underbar chef! Min säger mest: "blablabla jobb jobb blaaablabla".