måndag 8 november 2010

Sjuka sjuka Böda camping.

Vad är detta för spektakel till program. Och det här paret...



Gaaaaaaaah! Hjälp. Hjäääääälp.

Jag är nu iaf mer säker än någonsin på att jag aldrig aldrig aldrig kommer hänga på någon campingplats. Någonsin. Det är helt enkelt inte för alla. Och det är inte för mig. Alls. På något vis. Inte. Nejje. Nä. Nop.
Jag är mer en femstjärnshotell-duntäcke-roomservice-champagne-tjej.

Och har jag inte råd-då blir jag hellre hemma. Tack och amen.

- I min lilla värld av blommor// Ellen

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Du skulle ha tittat på svt 1 istället.
Eller nej. Lika bra att du lät bli.;)

Helena m. 4 sa...

Vi har nära släkt som förra sommaren (2009 alltså) sålde sitt hus för "det är ju så mysigt att bo på camping"...

jag...
äh...
öh...
men...
fast...

nä, jag vet faktiskt fortfarande inte vad man säger då...
- speciellt efter att ha sett det här programmet!