torsdag 28 oktober 2010

När katten är borta...

Mr Alm är i Finland på business-trip. And when the cat is away, Ellen is on the table.
Först hävde jag köpstoppet som jag tydligen har. Bra. Jag är en modern kvinna.




Långkofta i kärringmodell från utförsäljning. Trots utförsäljningspris kostade den halva veckopengen.

Värt varenda spänn om ni frågar mig eftersom det typ är en livstidsplagg. Och funkar som sagt var när jag är 97 år. Också.


Sen köpte jag och barnen pizza till middag. Och godis. Och hyrde film. På en T O R S D A G! Woooow! Wild and crazy...
Nu ska jag öppna en flaska vin.

Have fun in Helsinki, älskling!

(han läser inte bloggen, nej).


- I min lilla värld av blommor// Ellen




2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha Mr Rosenberg var i Sundsvall... utan kort. Det var hemma hos frun... Busnel om man är snäll :)

Anonym sa...

Hahaha!!! Kram på dig vännen// Oinloggad Ellen