torsdag 27 maj 2010

Snorjärs


Vid första anblicken ser det ut som vanligt. Vid andra; not so vanligt.



Jag: Fasiken "Stora", varför har du kletat snoooor på väggen?
Stora: Jag visste inte vart jag skulle lägga det?!
Jag: Men det är så äckligt, varför tog du inte papper?
Stora: Men mammaaaaaa, du kom ju inte med nåt!
Jag: Men varför hämtade du det inte själv?
Stora: Orkade inte...
Jag: men faaaaan vad snubbigt!
Stora: Man får inte säga fan.
Lilla: fanfanfanfanfanfan (fastnar i en loop)
Jag: Lääägg av båda två per omgående innan jag...
Stora: Man får inte hoooootas. Mammaaaaaa!
Lilla: ...fanfanfanfanfanfan...

Jag kommer inte vinna det här. Hur jag än gör. Thats for sure...
Jäkla jäkla skitungar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihihi. Varför skriver inte du för typ Mama? Eller någon annan tidning. Jag skrattar gott åt er för jämnan.

Hampus sa...

Roooooooligt.