fredag 14 maj 2010

Chanel 505.

Ni som känner mig eller läser den här bloggen vet hur länge jag har jagat Chanels Particuliere 505.
Skiten kostar 255 spänn och är inte bara slut överallt hela tiden, man måste dessutom ställa sig på kö om den mot förmodan kommer in.




I onsdags fick jag tips på att den första "copycat:en" infunnit sig. Isadora is the shit med deras Wondernail nr 611. Även den efterlängtad och nästan slut. Men jag fick tag på den och den kostar mindre än hälften av 505:an, är lite lite (bilden gör den inte rättvisa) mörkare men exakt samma färgskala.





Så ni som tänkt köpa Chanels nagellack. Dont! Ge er ut och få tag på den här istället!

- Posted from Ellens iPhone


3 kommentarer:

Ting sa...

Jag vill också ha nagellack!

Helen sa...

Hej
var hittade du Isadora 611, har letat överallt.Finns inte heller på deras hemsida eller på färgkartor i butiken,vill verkligen ha det

Elin sa...

Helen jag köpte ett Isadora 611 nagellack från Kicks Uppsala idag. Den finns inte med på färgkartorna då den är en nyhet. Stod inte heller bland de ordinarie lacken utan på en gavel i butiken. Fråga i butik så kan du säker hjälpa dig. Jag har letat efter en sådan här färsskala i ett års tid, långt innan Chanels 505 kom och alla skulle ha den. Men tack Chanel för att ni har banat väg för copy cats som Isadora.=)