fredag 12 mars 2010

Jag lever!

"Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar." som Kenta skulle sagt!


Mina tankar är på ceasarsallad, hamburgare, nachos, thaimat, grillade räkor, potatissallad, tomat och rödlökssallad mmm. Och så håller jag på.

Sanningen blev detta:


En rostad limpsmörgås med smör. Ost, som jag knappt hade ork att skära och tre skivor banan. Starkt. Skitstarkt.

Dessutom. Stora sparkade Lilla i nacken så han ramlade ner från sängen. Jag vart så arg men hade ingen kraft i magen att skrika ordentligt så det vart ett hysteriskt avgrundsvrål. Det gjorde mig dessutom yr. Så nu har jag sedermera:
1) Blivit kanske världens svagaste kvinna
2) Fått mina barn att tro att jag är en hysterisk ragata och att dom måste vara rädda för mig
3) Förbrukat all ork för idag, känns det som, på 40 minuter.

The way to go fru Alm. Du vet allt hur en slipsten ska dras.

Inga kommentarer: