fredag 12 mars 2010

I Ellens tankar

Pistageglass • Sushi • Skagenröra • Grillade räkor • Mango • Nachos med salsa • Pannkakor • Popcorn • Storstrut • Laxpudding • Oxfilé med rödvinssås • Ceasarsallad • Clubsandwich • Jordgubbar • Tunnbrödrulle med räksallad • Apelsin • Korv stroganoff • Prickig korv • Bombay wrap från Östermalmshallen • Wienerbröd • Apelsinfanta • Grekisk sallad • Rökta räkor med aioli • Kokt torsk med färsk pepparrot • Koldolmar • Potatisgratäng • Omelett • Ostbricka • Vindruvor • Chokladmousse • Stort glas mjölk • Faijtas • Grillad kyckling med potatissallad •

Så här går mina sjuka tankar. Och det tar inte slut. Men sen när jag tänker på att jag verkligen måste äta för att orka - då vill jag inte ha något. Vad är det här för en sjuk sjuk sjukdom? Ta bort den ur min kropp. Jag vill återgå till att vara matmonstret Ellen. Hjälp. Hjäääääääälp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde kotlettrad!