lördag 2 januari 2010

HA HA HA...


läser på aftonbladet.se om Annika Falkengren på SEB och hennes lön. Där står följande:


Ha ha ha. Så kul. Inte bara det att det budas bröstmjölk (ha ha haaaaa) och tanken på det stackars budet (och vart han/hon har förvarat det för att hålla det i korrekt temperatur tills det ska levereras) utan även för att det ska till hennes "miljonvilla".

Alltså förstå mig rätt. En miljon är sjukt mycket pengar. Men gå in på Hemnet.se och sök fram villa för 1.000.000 i Stockholmsområdet. Jag tror INTE att hon bor i ett sådant hus. Speciellt inte med tanke på att hon tjänar 100.000 om dagen och kan betala av hela huset på typ 10 dagar och dessutom bor i Djursholm.

Jag tror rätt beskrivning skulle vara mångmiljonvilla.Minst. Jag tror dessutom att sista meningen är felskrivet. Eller jag ångrar mig. Jag VET det.

Inga kommentarer: