fredag 7 augusti 2009

Vem blir inte glad av shopping?

Sjukt nöjd med dagens fynd! Det är rea på Best of Brands i Sickla. Allt som inte är höstnyheter går för 50%. Så jag har varit och shoppat lite. 7400 pixx har jag spenderat närmare bestämt. Ja, det är ju en nätt liten summa, men jag fick en del för den också:

En Bosskavaj
En "trenchcoat" från Marlboro Classics
En skinnjacka från Petroff
Tre blusar från Tommy Hilfiger
En kjol från Tommy Hilfiger

Det var det hele. Men vid ordinarie pris hade kavajen och kappan gått för mer än det jag betalade för allt sammans så jag är sjukt nöjd.

Slängde dessutom in 4 skjortor till pappan; en Tiger, en J Lindeberg, en Boomerang och en Morris.

Sjuuukt mycket folk var det i alla fall. Glad att jag inte kunde prova något (med tanke på magen) för kön till provrummen var milslång när jag var där.

Ja, nu är jag i alla fall redo för hösten och att sitta och amma och känna mig äcklig, precis som förra gången.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Precis som förra gången kommer du vara sjukt snygg och jag är glad att dina shoppingskills är intakta.
Precis som mina. Viva la Hilfiger (som nu upptar 1/3 av min garderob.