fredag 7 augusti 2009

Risig blogg-dag från mrs Alm.

Dagens outfit: Ralph Laurenhandduk

Saker överallt.

Jag packar. Eller solar. Eller badar. Och går omkring i handduk.
Det är ungefär det som händer i mitt liv sen en vecka tillbaks. Egentligen borde jag, precis som Anna, shoppa. Fast inte kläder utan möbler eftersom vi har sålt en ansenlig mängd till dom som flyttar in. 

Men det får jag inte för min man. För det är dumt innan vi flyttar. Tydligen. Det märkliga i kråksången är att han åkte iväg för 2 timmar sen och köpte nya utemöbler. Jo, för ett klipp kan man tydligen göra fastän man inte flyttat än. Nya utemöbler ska vi tydligen bära med oss. 

Eller. Jag har visst shoppat idag. Jag har shoppat golvkakel och bestämt tapeter till huset. Via mail. Men det är skillnad. Det slipper jag ju bära med mig.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Du ahr ju solbrända fötter i alla fall!