torsdag 6 augusti 2009

Korts


Bilden är inte så bra, inte för vad den är tänkt att illustrera. Men vi har ju då och då förfasat oss över småflickors brist på längd i kjolar och liknande och jag täntke nu att jag skulle vara lite jämställd och slänga lite skit från sleven även på det andra könet. Tyvärr fick grabben fram en bok för att täcka sina lår, men ni kan ändå skymta en smula korta shorts. Dessa var i typ collegetyg, men väldigt tajta och slutade precis under rumpan, som värsta biltvättarshortsen om ni förstår liknelsen.
Fine på stranden, inte helt lika fine inne i stan. Tycker jag. Så klart hade han musche och då kanske han är tysk och i så fall kommer han ju undan all kritik eftersom de ju har noll koll, men jag gissar att han egentligen är svensk och dessutom tycker att han är ganska hipp.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Jag är bara jäkligt stolt över hur vi har upparbetat våra smygfotografier. Varför håller han boken sådär? Har han världens längsta arm?