fredag 28 augusti 2009

Dålig natt 2 och svininfluensan.

...även här. Barn 1 har svårt att andas på nätterna=jag kan inte sova och min man sover ändå. Idag har jag tagit med mig barnet till jobbet. Bra lösning. Jobb och andnödsbarn.

På bussen in så hade barn 1 lite andnödsproblem och hostade därför en del. 2 gånger frågades det om han verkligen inte hade svininfluensan. Vad är det för fel på folk? Hade han det så hade 1)vi inte suttit på bussen bland andra människor 2)han inte haft andnöd utan förmodligen haft feber, yrat och varit "sjuk" på annat vis.

Ibland vill jag bara skrika: HEJ VÄRLDEN. Stannar du en stund så är du gullig. Jag vill kliva av. Det är bra nu. Tack. Men jag antar att det skulle gå åt helvete med världen då. Jorden snurrar väl av en anledning och jag misstänker att det blir något fnurr på tråden om jag stannar den. Jäkla skit.

Inga kommentarer: