onsdag 22 juli 2009

Zoo och promenad.

Det blev zoo idag. Trots värmen. Cap Ferrat Zoo. Litet men mysigt.

Lat get








Chevrésmörgås till mig. Kebab till resten.








Lemur och jag.








Pelikan. Mysko fågel. Mycket mysko. Men rosa.








Flamingos. Också dom rosa. Fräsiga. Min favoritfågel. Jag älskar dom där plastflamingosarna som man kan ha i trägården. Så underbart fult.










På vägen hem hoppade jag av inne i Nice för att shoppa. Värdelöst. Mitt finslipade shoppingbeteende kräver Cannes för shopping. Inte Nice.
Sen gick jag iaf hem. Ca 7 km. I flip-flops och en backe som är typ 2 km med 13% uppför. Det vill inte säga lite det. 

Jag kom hem för 30 minuter sen. Mina fötter är uppsvullna till det oigenkännliga och flip-flopsen är slängda.
Nu; vart är vinet?

Inga kommentarer: