torsdag 23 juli 2009

Sagan om Menton och den lilla nöjesparken för dom minsta!

Efter en lam dag, där vi gjorde exakt inget utanför husets galler slog jag fast att barn behövde röja på annat ställe än på terassen. Vi tog bilen till Menton där dom har, och jag citerar "ett litet mysigt nöjesfält för dom minsta". 

Här är en bild på en attraktion på det "lilla mysiga nöjesfältet för dom minsta".


Ni ser väl vad mysigt det är? Visserligen var inträdet gratis och det var billigt att åka det som fanns att åka men det var typ fem som jobbade så varje person hade typ 4 attraktioner att ta hand om. Detta gjorde i sin tur att dom större attraktionerna som "larven" (som vår nyckelpigan) kördes med 1.5 timmes mellanrum på kvällen. Dessutom är jag säkert på att barnen har upptagit någon slags sjukdom pga det icke-städandet som pågick av dom anställda. Dom anställda var också med all säkerhet mammor/pappor/bröder/systrar/svärfädrar till varandra.


Succé var iaf att Svampbob fyrkant tydligen jobbar här. Ser ni likheten? Jag såg bara en skillnad (och den behövde man vara på plats för att tillgodogöra sig). Svampbob i Nöjesparken var nämligen enormt förkyld så då och då snöt han sig, öppnade servetten och tittade vad han hade fått ut och sen åt han det. 
Någon singel som vill ha en date? 

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Åt han det? ÅT HAN DET? Jag dööööör!!!