tisdag 9 juni 2009

Marinera mera


Igår var det very very kallt ute. Dessa donnor måste vara fullkomligt marinerade i sprit utgår jag ifrån. Annars borde de ha frusit ihjäl. Inte nog med att de går klädda i ganska små plagg, dessa plagg visar sig vid närmare inspektion vara blöta. Hon i grönt var helt dyngsur längs med hela ryggen.
Exakt samtidigt går jag klädd i byxa, linne, skjorta och jacka och håller på att frysa till is. Och då är jag just nu ändå ganska varm av mig.

Försökte relatera till min egen student men vi hade vackert väder så de minimala kläder jag i så fall struttade runt i var på något sätt mer säsongsanpassade. Om än säkert lika fula och opassande i ögonen på tanter som jag...
Nåväl, mest bekymrad var tant, flickorna verkade helt oberörda.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Herregud. Herreguuuuud.