tisdag 9 juni 2009

Högtryck.


För er som inte läser bloggen så ofta eller som är nya - så jobbar jag, Ellen, på en reklambyrå. En gång om året gör vi en stor katalog som går ut i kopiösa upplagor i hela Sverige. Precisionsarbetet är enormt och det finns ALLA möjligheter för fel att slinka igenom. Det är min andra katalog (eftersom jag bara jobbat här i lite mer än ett år) så man kan säga att det är rutin nu...mmm...

I år tänker jag nog skita i att ha en bild upp och ner, låta bli att ha stavfel i en rubrik och se till att jag slipper jobba på semestern. Vad tror ni om det? 

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Sounds like a plan. Samtidigt är det ju lite charmigt att få sätta sin egen prägel på det man gör, så varför inte?
Jag brukar bara ha fel giltighetstid på våra kuponger så att de redan har gått ut när erbjudandena skickas till kund. Tycker jag är lite sådär charmigt.