onsdag 6 maj 2009

Vägra våg.

Bild från fotoakuten.se

Jag har slutat väga mig sen några månader tillbaks. Inte med flit men när jag började min absurda sjukdomsbana blev det bara så. Inte för att jag inte bryr mig om hur jag ser ut. Det gör jag. Men mest för att jag kommit på (det tog ju bara 35.5 år att komma på det) att om jag mår bra så känner jag ju på kläderna ifall jag ska äta en bulle mindre och så. I morse skulle jag sätta på mig en kjol och den höll fan på att åka ner. Bra känsla MEN. Jag har INTE bantat. Bara haft sunt förnuft. Och varit sjuk. Nu är jag bara en maginfluensa från beach 2012. 

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Du kan få några gram av mig, jag ligger just nu på 10 plus...

Anonym sa...

Bra där!! Sunt förnuft räcker långt. Man behöver ju inte alltid ta en bulle när det bjuds. När jag tackar nej till bulle av tanterna på mitt jobb brukar jag har två olika svar på lager, beroende på hur jag känner mig:

Tanterna: Ska du inte ta en bulle? Men du som är så smaaaal!!

Svar 1: Det är därför jag är smal.

Svar 2: You haven´t seen me naked.

Kram från Ulle Bulle