onsdag 20 maj 2009

Längta bort.

Idag mår jag lite sämre igen. Vet inte om det är för att jag har gått ner i dos på min medicin eller vad det är. Min ambition var en promenad och lite så. Jag ligger kvar i sängen och mår sämre och sämre. VAD ÄR GREJEN?

När jag ligger här och filiosoferar så kommer jag fram till saker. Som bla. Varför jag alltid längtar bort? Varför är jag aldrig nöjd där jag är. En oro som är konstant kan man säga. Undrar om det är för att jag är på fel plats? Jag borde kanske öppna ett bed and breakfast i södra Frankrike. Eller kanske åka på fler resor. 

Nice, april 2008

Jag fortsätter mitt filiosoferande i sängen och tänker tillbaks på New York. Jag. Min man och en sju tusans massa shoppingkassar.

East Village i april 2008

Bort, bort. Mmm. Bort.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Inte konstigt när vi inte setts sedan januari! :-)