måndag 18 maj 2009

Chicago och kött-drömmar.

I fredags, när jag var som sämst fick jag en vision. En vision om att jag ska börja äta kött. Jag vet inte om det har att göra med att jag har haft svårt att äta (läs: hungrig) eller om det kanske är dags. Vi får se.


Imorse vaknade jag, fast besluten, om att jag måste åka till Chicago. Så. Nu måste jag åka dit. Så kött och Chicago it is. Eller kanske i kombo med meatpacking district och moffa kött. Kött. Köttköttkött.

Its my kind of town Chicago! Fräsigt.
p.s. Jag har ingen aning om huruvida Chicago är min sorts stad eller inte. Hur fasiken ska jag veta det? Jag kan bara luta mig mot Frank Sinatra här.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Men du och Frankie-boy verkar ju vara ganska homogena så det lär ju vara din stad också! Pappan i familj Trygg tjatar om den i alla fall. Jag har bara varit på flygplatsen och ett risigt motell så jag vet inte...
Helt klart dock att de har stora steaks där om du vill ha!