måndag 27 april 2009

Snuvad på konfekten

...kan man verkligen säga! Sitter nu på tåget hem från Skara. Köpte mig en liten påse godis för att ta mig igenom den totala tristessen och för att försöka lindra åksjukan som alltid drabbar mig på X2000. Köpte en truly mixed vars förpackning visar en bild med 4 olika sorters godis i lika mängd. Var mest sugen på lakrits. Döm om min besvikelse när jag ätit upp hela påsen och den visade sig innehålla exakt 1 st salt lakrits bit och exakt 1 st söt lakritsbit. Resten var bara en jäkla massa frukt. Inte direkt lika mängder. Jäkligt dåligt Malaco. Funderar på att skicka in påsen och klaga... De förstår inte hur sådana här nederlag påverkar mig både fysiskt och psykiskt. Dessutom är juicen jag dricker jävligt äcklig!
Får väl vara nöjd så länge det inte är snuva på konfekten antar jag.

Inga kommentarer: