fredag 20 mars 2009

Fräsigt värre!

Det har ju varit ganska låg ränta nu ett tag. Men jag lider av någon form av allergi mot små knappdosor och går därför endast i nödfall in på min internetbank och kollar läget. Nu gjorde jag dock det. Inser att jag betalar in nästan 4300 kronor för mycket varje månad. Hurra, vilket sparande! Det får bli till shopping på vår nästa resa, Ellen.
Betalar bostadslånen varannan månad. Förra gången var summan på 7400:- Denna gång är den på 1150:-. I och för sig är det lite färre dagar i februari också, men i alla fall. Det är ju nästan gratis att bo. Betalar mer på en månad på bilen än vad jag gör på två på huset. Å andra sidan amorterar jag mer på bilen. Men ändå.
Och ändå. Ändå är glamouren totalt frånvarande ur mitt liv. Jag begriper det inte!

Inga kommentarer: