fredag 20 mars 2009

After work och middag med goda vänner.

Champagne på jobbet vid 15
After work vid 17 
Fin middag vid 19 
Vilken trestegsrakets-dag jag hade igår. 
Lågkonja anyone?

Resume:
Igår drack jag mycket god champagne.
Igår var jag på en hysteriskt trevlig after work.
Igår åt jag, utan konkurrens, den bästa ceasarsalladen någonsin. 
Efter det åt jag en av dom bästa desserterna någonsin. 
Ceasarsalladen och desserten utspelade sig i en lyxig lägenhet i Fredhäll tillsammans med mina gamla kollegor och vänner Jenny, Sofia och Lotta. Goja pratades, saker löstes och mat åts. Hund lektes med. 

Tack, fina tjejer. För allt. 

Jag skulle ta bilder från gårkvällen...det gick sådär. Det här är vad jag kan komma upp med. 
Fiasko - jag vet.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Tack själv kära Ellen, det var verkligen supermysigt. Idag kommer Sofia med matlåda till mig - Ceasarsallad!!!!!!!! :-)

Fräsigt sa...

Jag åt blodpudding och på det en dammsugare. Vars fan är glamouren i mitt liv om jag får fråga???

Fräsigt sa...

Meh. Matlåda. SOFIA?! VART ÄR MIIIIIIIIIN?