torsdag 5 februari 2009

TELE(S)NOR


Min telefon har gått sönder. Lämnade in den för lagning på Telenor-butiken. Telenor har slarvat bort kvittot för telefonen och kan därför inte laga den. Bra service. Ni klantar er, jag får sitta timtal i telefon för att reda ut saker och sen får jag laga den mot avgift eftersom kvitto inte finns eftersom den är bortslarvad av, ja just det Telenor. Jag har dessutom blivit illa behandlad av 2 kundtjänstmänniskor. Jag citerar idiot-tjejen som jag pratade med igår: "Om du är upprörd kan jag inte hjälpa dig för då vill jag inte hjälpa dig". KLICK. Jo. HON LA PÅ
Well I tell you. GO TO HELL TELE(S)NOR!

Idag har jag laddat. LADDAT SOM FAN. Vänta bara. You aint seen nothing yet. Dessutom har jag en backup-plan. Lotta heter hon och är en trogen läsare. Henne vill man inte dras med. Hon är mitt nästa ess i rockärmen och henne får ni tampas med om ni inte hjälper mig idag.

See you but I wouldn´t wanna be you!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Bring it on!!!!!!!!!!!!!

Family W sa...

I hate Telenor!! Har precis sagt upp abonnemang där, fan vad skönt. Bring it on säger jag med!!

Anonym sa...

Snor. Ha ha.