torsdag 5 februari 2009

Perfekt present

Alla hjärtans dag är i antågande. Det brukar alltid vara lite smått ångestladdat. Dels för att jag inte tycker att det skulle vara så kommersiellt som det är, det handlar ju ändå om kärlek och inte om att köpa saker (till skillnad från julen som endast handlar om prylar så klart). Dels för att man måste fixa något och man vet att hur man än gör kommer det att bli fel - för mycket eller för litet. Och så är jag ju traditionell och tycker att pappan skall stå för det mesta och jag endast för lite kärlek. Men, på Åhléns idag hittade jag det! En bok. Och inte vilken bok som helst. Ha ha ha!! Fatta minen om jag drog hem den där! Ellen, vilken härlig afton vi kunde ha med den?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt bra present. Man kan även använda den, ta bilder och ha som julkort t ex. Väldigt fräsigt!

Fräsigt sa...

Kan bli en sådan där sjysst almanacka till sina föräldrar och så. Så versatilt.