fredag 27 februari 2009

På kurs med Kurt!

Anekdoterna har lite kommit av sig tycker jag. Blev ingen förra veckan och även denna vecka är det segt. Klämmer och klämmer men det kommer inte riktigt ut något tycker jag.

Istället bjuder jag på en gammal kurs så här på fredagseftermiddagen. En favorit som blivit en riktig långkörare:

Jag går hem med mig själv ikväll. Kursledare Mauro S Kocko
Om att vara schizofren och inte veta varke ut eller in, bak eller fram, var sitter framstjärten och var sitter bakstjärten? Vi hjälper dig att bli ett med dina organ och lär dig leva med dina hål samt bli vän med dem.
Pris: 500 kr för dig, 200 kr extra för dig inkl moms.

Om den inte passar, du kanske inte är schizofren rent av så kan vi också rekommendera:

Ordfront eller Y-front? Kursledare Yang Guillou, gästföreläsare Tompa med levern
Vi laborerar med bokstäver och fartränder samt tar (de som har) på tarrarna. Vi klämmer och känner samt ser alla fronter som ideologier i vår sfär. Ingen kommer att generaliseras och ingen kommer att fortsätta vara outvecklad.
Lokal: Magic M7:s omklädningsrum i Borås. Weekend.
Pris: 4985 kr inkl weekend.

Väl mött denna soliga fredag!

Inga kommentarer: