tisdag 10 februari 2009

Dagens inte helt oväntade nyhet

Jaha, då vet chefen, så nu kan jag ju outa mig här också. Tant Raffa är på smällen. Snacket har redan gått så klart eftersom jag visat mig nykter på en eller ett par tillställningar. Vilket ju inte tillhör vanligheterna. Kan vara varför det inte är lika mycket glammiga bubbelkvällar i mitt liv.
Häcklade en kollega för att han skulle ta en vit månad. Nu får jag själv 9 st! Plus amningsskit. Jävla apa och piss och skit.
Enda sättet att genomleva småbarn är ju att vara lite småpackad hela tiden. Och så är det det enda man inte får vara. Vem har räknat ut att det skall vara så? Inte okej. Måste vara en man.
Ja ja, vi skall väl först hålla tummarna för att det håller - det är väldigt tidigt än.

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

Jag blir tant Ellen. För andra gången. Hurra!
Ellen som var först att veta näst efter pappan. Den har jag tjingpax på.

Anonym sa...

Åh grattis Anna!!!!!

Anonym sa...

Grattis Anna!!!
En liten Anna till kanske? Eller en Lilianna? Kul! Kram