tisdag 3 februari 2009

Brangelina, adoptera mig vettja.

För det första. Kvinna! Lugna ner dig. Du har precis fött tvillingar och är sjukt mager. Gör något, stå inte bara där utan ät en korv eller nåt. Vad tusan. Helt sjukt. 

För det andra...är det tydligen en sorg att hon kanske inte kan skaffa fler barn på ett tag eftersom hon fött tre barn inom loppet av typ en sekund. 
Hör ni, va? Sorg??? Hon har ju 6 barn totalt. 
Detta ska inte hindra paret Pitt-Jolie. Icke då. Får man inte skaffa egna så kan man alltid adoptera...mera mera flera flera fortare.

Angelina och Brad Pitt. Jag har ett förslag. Adoptera mig. Jag har slutat med blöja sen typ 33 år tillbaks och klarar mig själv om ni bara ger mig ett rum i en avsides del i ert hus och så tillgång till era bank-konton. Och ni har väl inget barn från Sverige än. Det måste saknas i ert stall...
Jag kan tom tänka mig att heta Schoooowshi eller Maliaka eller nåt annat exotiskt - bara ni förser mig med glamour. Som extra plus får ni barn-barn. Dock inte boende hos er - tanken är ju att jag ska få ett nytt glamourigt liv.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska inte tro på vad som står i den där typen av tidningar, trodde vi hade pratat om det här redan... :-P

/s.

Lotta sa...

Schaniqua?