tisdag 6 januari 2009

Somethings gotta give.

Har ni sett filmen? Har ni sett inredningen? Vilken grej! Inredaren James Radin. Vilket jobb! Jag är såld. James. Du hamnar på Fräsiga saker-listan. Dessutom. Kan inte du skicka mattan som är med i filmen till mig? Jag letar ihjäl mig efter en liknande (sen typ 2 år tillbaks). 

Dessutom - någon som vet vart man köper obskyrt stora mattor? Jag pratar 3x4 meter? Jag har ett ess i rockärmen på en i N.Y där mattorna från Somethings gotta give är köpta men även om man får råd till dem så har man säkert inte råd med frakt och lull-lull som ska till för att få hit åbäket. Eller så blir mattan vulgärt dyr...och jag rejält fattig!

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Man får ju prioritera... Utfattig men med flådig matta låter ju jäkligt fräsigt.
Kollade också in mattan och älskade den. Jag vill ha hela det huset. New England at it's best. Det är typ min dröm. Näst efter att du och jag åker runt på Ellen Bentzens traktor. Framför allt läget. På huset alltså. Då kan man snacka ruinerad.

Fräsigt sa...

Jäkligt barnvänligt för övrigt. Efter typ en sekund har man ketchup överallt och då känns huset bara mögigt, precis som allt annat man som barnfamilj vidrör. Vi kan minsann förvandla precis allt till skit.