fredag 9 januari 2009

Skvaller...

Ny frisyr igen. Kortare och blondare. Precis som det skall vara. Blonds have more fun som bekant.
En sittning hos frissan innebär också en uppdatering i skvaller. Senste och näst senaste numret av Se & Hör. Vilket dravel.
Som till exempel ett uppslag med kändisar som kissar. Vad fan är det frågan om. Vem bryr sig. Vi har minsann sett schmå schnoppar förr! Men två damer som kissade också; Pink satt utanför sin bil och kissade och hon Nancy Olivolja eller vad hon heter som var tillsammans med Svennis förut satt och skvalade på en strand bakom sin solstol. What is wrong with you people? Alltså, hon var på en sandstrand, då borde det ju finnas ett bad ganska nära. Inte för att jag är en vän av att kissa i vattnet men det är väl fan bättre att kissa i havet än på stranden när alla ser????
Sedan insåg jag att det var Runars fru som driver So Cute. En affär med inredning och kläder för barn. Jag har inte varit där, men jag vet de som har det och som gillat det de sett. Men inte fan kan man understödja de där galningarna? ICKE att jag handlar där.
Ja, och sedan skall ju alla ha barn med varandra så klart. Förutsatt att de antingen precis gjort slut eller att de träffats för en sekund sedan. Eller avstått från sprit när de jobbar. Alla övriga har bara legat med alla andra övriga.
Så, det är precis som vanligt med världen. Fattar dock inte grejen. Varför vill folk bli kändisar om det enda folk vill läsa är om ens sexliv, kiss, kärleksbråk och sprit???

MEN, jag höll ju på att glömma det bästa! Det var ett uppslag om Micke Persbrandt på knarkfest. Bilderna var så klart inskickade av en s.k. vän och skulle föreställa samma tillfälle. Intressant då att han hade olika frisyr på bilderna. Är folk helt bindgalna och tror att det är samtidigt ändå? Det ser ju vem som helst att det inte är. Denne vän till Persbrandt hade sett honom dricka vin och röka. WOW vilken grej. Vad spelar det för roll om han är på fest där det finns knark om han bara dricker rödtjut som varenda jävla bag-in-box-knegare varje fredag?Och vem fan bryr sig om fyllebilder på den karln? Det föreställde typ 2005 också så vari ligger nyheten?
Men det som fick mig att riktigt må illa var att några av bilderna var han naken på, med bara en liten trasa framför lill-Micke. INTE OKEJ. Värsta kaggen också. Bluärk. Tyckte han var ful innan men nu spyr jag.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

En naken Persbrandt? Näe, vet du vad! Mina ögon krusas.