fredag 16 januari 2009

Fräsigt i ordets rätta bemärkelse



Här kommer något jävligt exklusivt och fräsigt. En anekdot i MSN-form:

Ellen säger:
Kommer du inte ihåg när vi var i gamla stan , på järnet? Och sen söp jag bort min vita tröja (också AW tror jag) och sen spottade jag på dig på slussen?
Ellen säger:
Ja, så jävla flååådiga. Jämt. Alla måste älska oss. Jämt
Anna säger:
jooo, men jag hade glömt att du spottade. Varför då?
Ellen säger:
hade du glömt det?
Anna säger:
Det var då vi drack så jävla äckliga drinkar med päroncognac i när vi typ tänkt oss piggelin
Anna säger:
japp, jag tog nog inte så illa vid mig
Ellen säger:
ha ah ha...det som vi har pratat om så många gånger. Kommer inte ihåg. Jag spottade för att jag hade något i munnen har jag för mig...
Anna säger:
men nu när du säger det så kommer jag ihåg det
Ellen säger:
men jag slutade typ aldrig...
Anna säger:
just det. ha ha ha! Så jävla roligt. Bara rakt ut rakt på mig
Ellen säger:
Ja, jag tänkte väl det. Även den kvällen är diffus. Men fräsig.
Ellen säger:
Ja, exakt. INTE OKEJ. Då kanske klockan var typ 8.
Anna säger:
men gick vi inte vidare efter Järnet har jag för mig?
Anna säger:
för att drinkarna var så äckliga? Typ någon annanstans där?
Ellen säger:
Förmodligen så gick vi vidare. Jag kan inte bara tänka mig vad det skulle vara. Kommer inte ihåg.

Någon gång, kära läsare. Om ni har tur. Då kanske ni får följa med på AW.

Inga kommentarer: