måndag 26 januari 2009

Cirkus Ellen

Glashalt!

Har ni märkt hur halt det har varit idag? Detta resulterade i alla fall i att jag gick på en smal stig ungefär där vi bor. Vid ett tillfälle gled jag typ en meter. Sen höll jag på att tappa balansen. Det gjorde jag inte. Jag fick tag i en farbror och gick samtidigt ner i någon slags split. Detta gjordes i samband med att jag sa oooohhhhhhhhh och för att parera detta fick farbrorn upp foten på en närliggande sten. Så där står vi i en pose, kan man säga. Jag har telefonen i ena handen och frågar om jag får ta kort. Det får jag inte. Men han skrattar för han inser hur jäkla sjukt det ser ut. 

Tack för hjälpen du ädla, namnlösa riddare!

För övrigt...det var andre farbrorn den här vintern som jag dragit med mig i mitt fall. Fräsigt.

Inga kommentarer: