torsdag 29 januari 2009

Charles Nonsens


Kommer ni ihåg honom? Det var TV som heter duga det. Vilken fräsig karl. 

Vi har en kille på jobbet. Han fett-bantar. Ja, ni hörde rätt. Han äter tonvis med bearnaise, majonäs och hollandaise och typ kyckling varje dag. Helst ska man tydligen inte röra på sig heller. Nu ska han bli smalare. Jag tror han kommer bli fet-smal. Ni vet han går ner typ 20 kilo och sen är han smal fast det han har är fett. Kroppen kan ju inte förbränna kolhydrater om den inte har några. Jag tror kroppen går bananas. Men vi får se. Den som lever får se. 
Jag fortsätter på min champagne-diet. Works for me. All the time!

Lolla in Charles Nonsens här. Deluxe!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå, charles nonsens! jag hade en kompis som kunde låta precis som han.

choklad-dieten kan jag rekommendera annars, om du känner att du vill ha lite fast föda emellanåt!

(titta vad jag kommenterar! hurra!)