lördag 20 december 2008

Svärfar and long island icetea= NOT A MATCH MADE IN HEAVEN!


Igår kväll bestämde jag och svärfar att vi skulle gympa. Jo, för klockan 0830 har dom gympa här på hotellet. För att det skulle bli mer action tog jag med mr Alms brors tjej. 0825 stod vi uppställda vid "aktivitetstavlan". Ingen svärfar. 0830 börjar vi jogga runt på gräsmattan. Ingen svärfar. Sen genomlider vi, by far, det värsta jävla passa jag någonsin har gjort. Jag har ändå gjort body combat med Paulo Roberto en gång och det var helvetet men det här...det slår allt. Ingen svärfar.
Vi stretchar. Ingen svärfar. Jag går och äter frukost. Ingen svärfar. Vi lägger oss vid poolen. Ingen svärfar.

Ett tu tre: SVÄRFAR!
Ellen: Men hej. Hur är läget
Svärfar: Öhhmmmm
Ellen: Är du bakis?
Svärfar: Jag är och var bakis, låt mig vara

Svärfar går.
En timme senare kommer svärfar tillbaks. Mummlar oförskämdheter, hämtar sin handduk och vatten och går och lägger sig helt själv lååååångt bort från poolområdet.
1400 - svärfar tillbaks. Men bara för att dom städar rummet.

Konklusion: Man ska inte dricka Long island icetea med sina söner som är 24 resp 34 och tro att man fortfarande "got it goin´.

Inga kommentarer: