onsdag 17 december 2008

Semla Bagarröv Spa

Uppdaterat Chinchilla-spa. Nu med motionsprofil... Chinchillan Agathon blir fortsatt ordentligt ompysslad. Buren är förärad en liten kartong att gnaga loss på i natt när jag försöker sova. Lite välförtjänt mental träning. Utöver den intellektuella utmaningen i de båda tidningarna i buren. Idag är det gårdagens A-del i DN samt Dagens Industri. Kosten är idag utdrygad med russin (morgon) och morot (efter motion). Motionen har idag utgjorts av hinderbana runt köket.


Största klarade hinder: Bobby car. Antal bajskorvar i min hand: sisådär 10... "Du har..tio..nya bajskorvar i handen." Tror att barnet har ätit en. Hurra! Inte lika mycket hälso-spa för hans del.
Känns fint att jag gör mig till med litet ätbart hus i buren i alla fall. Som bilder i morgon kommer att utvisa så befinner sig min spa-gäst under tidningarna på golvet hellre än runt omkring i sin luxuösa våning.

Inga kommentarer: