torsdag 11 december 2008

Men jag då?

Jag har inte varit på fräsigt julbord. Vi har vårt i nästa vecka. På kontoret. Fräsigt. Amerikansk buffé skall det vara och inte julmlat. Vilket iofs inte är så dumt. Dock kan jag säga redan nu att det inte kommer att flyga några Comtes de Champagne min väg då. Här skall det mycket till för att det skall serveras något äkta. Man har ingen koll helt enkelt. Men så länge det finns alkohol finns det i alla fall hopp för en bra kväll.
Fick mina resultat från farbror doktorn igår och de hade inget att invända mot mina levervärden så det är bara att tuta och köra helt enkelt.
Hjälpte en karl från Vikbolandet igår. Eller har faktiskt inte riktigt lyckats lösa hans spörsmål än utan jag har bara talat om för honom att jag skall försöka. På grund av det och på grund av att jag vet att Vikbolandet ligger i Östergötland så bjuder han på fräsig julbordsdetalj hos Cajsa Varg. Mycket vänligt! Vilken fräsig karl. Tack Olle!

Inga kommentarer: