torsdag 11 december 2008

Julis med mera

Jag råkar ha luskat ut vad vi skall få i julklapp från jobbet, så jag tar delvis tillbaka mitt påstående från tidigare idag. Flådigt. Fräsigt menar jag. Kan behövas så här i finanskrisens dagar. Hellre det än ytterligare en fleecefilt.
On a different note: Någon som vet var jag kan hitta äkta drottningtiaror för under tusenlappen? Tänkte att det kunde vara fräsigt till kickoffen. Som skall vara i stadshuset, med nobelmiddagsmaten. Buskis. Då måste ju i alla fall varje kvinna med aktning peta i lite blingbling även i håret, inte bara i decolletaget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle säga att bröllopsbutiker har sånt där fräsigt. http://www.diadema.se/. Säger oinloggad Ellen

Fräsigt sa...

Jo, men är det äkta drottningtiaror då? Då är det ju mer falskt brud-bjäfs... Jag vill ju ha sisådär en 600 karat diamanter eller Afrikas stjärna eller så... Tänkte jag. Under tusenlappen...