tisdag 2 december 2008

Livslångt lärande

Med tanke på den höga teknik nivån (high-tech, alltså) på vår blogg så skall vi lätt bli hackers. Lätt! Särskilt med tanke på att det som tidigare sagts tar mig en dag för en förbånkad presentation.
Nåväl, apropå higher and higher - visste ni att Ellen och jag basar över A&E higher school of educatoin? Det ni! Där kan man gå fina kurser såsom TexMex i galon och GoreTex, Fem fingrar i filuren och Kumbayah my lord - jag klär bra i mård (eller skall den vara så hård?). Det här är tunga grejer på ett väldigt högt akademiskt plan naturligtvis. Vid tillfälle skall vi lägga ut någon liten prova-på-kurs ni kan anmäla er till...
Men ni får längta lite först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så tokiga ni är! Som mamma till ett av dessa bedårande vilddjur så måste jag tycka att jag fått mycket till livs i livet. Vad skulle jag gjort utan min dotter? Tråkigt har det ju inte varit. Idel tokigheter. Misstänker att det varar hela livet ut för min del. En stor tacksamhetskänsla smyger sig på mig. Herregud tjejer!!!! Var får ni allt ifrån???