tisdag 2 december 2008

Bamseklubben.


Som ni vet ska cirkus Alm och tillhörande släktingar åka till Kanarieöarna inom snar framtid. Nytt för i år är all inclusive och Bamseklubben för barnen. Ni hörde rätt. Fri sprit medan mamman är utan barnen. Vilket drömtillhåll. Visserligen kommer jag oroa mig hela tiden men ändå, på pappret känns det bra. 

Igår kom i alla fall barnens saker till Bamseklubben; varsin t-shirt, ryggsäck och keps. 
Det som kom som en liten överraskning var att det bara kommer att vara barn med jättehuvuden på Bamseklubben. För kepsarna passade pappan bättre än det passade barnen. Dessutom. Ryggsäcken är så jäkla stor att jag lätt får plats i den och samtidigt kan dricka vin. Så vad tusan oroar jag mig för. Både dricka vin gratis, se barnen OCH ta det lugnt. En tre-stegs-raket om något!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ändra så att kommentar-rutan öppnas i ett eget fönster, bitte! Blir lite mer glamour så.