måndag 15 december 2008

Heja UPS

Pappan har köpt mammans julklapp på nätet. I lördags plingade det på och herr UPS stod utanför. Mamman öppnade. Vi söker pappan sa de. Pappan kom. Här kommer din beställning. Det är en XXX! Jag stod en meter bakom. Så bra, nu har ni talat om för mamman vad hon kommer att få i julklapp sa pappan. Aha sa UPS. Förlåt.
Jo, det kan man väl säga! Nog för att jag redan räknat ut vad jag skulle få (för att pappan råkat säga något dumt häromdagen) men i alla fall. Man kan väl låtsas. Funderar på att stämma UPS på allt de äger och har. Vad tror ni om det?
Mamman har köpt pappans julklapp på nätet också by the way. Men den kom när Kerstin var hemma hos oss och städade så hon signade, gömde och skrev en lapp till mig. Jäkla bra städtant jag har! Men julklappar skall man helt klart köpa med adress till jobbet. Pappan sa att han trodde att vakten (han jobbar i ett stort företag) kanske skulle ta den. Yeah, right, tror jag, men i alla fall!

Inga kommentarer: