onsdag 31 oktober 2012

Nej men om man skulle ta och visa ett livstecken?

Det har varit ett helt gäng fullständigt oinspirerade dagar i följd här.
På grund av både det ena och det andra har jag varit så fruktansvärt trött att jag inte orkat skriva eller kolla vad ni har för er.
Men vi lever båda två.

Bot och bättring utlovas om jag bara springer på något att skriva om.

Så länge får ni nöja er med att jag drömde i natt att vår VD var Zlatan och en kollega var gravid med en katt. Själv hade jag slutat med behå.
Har svårt att avgöra om det var en mardröm eller inte.

Tjipp!



5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Tack. Glad för det lilla livstecknet!

Sus sa...

Hej! Ja det där livet som ska få sitt också..

Fru Venus sa...

Bra, nu vet jag!

Chrissan sa...

Hej,hej!

Helena m. 4 sa...

ha ha ha
det ska helt klart klassas som en mardröm...
ha ha ha