lördag 11 augusti 2012

Hur tänkte jag nu?

Efter två vilda svärdfajter är min gamla vardagsrumslampa no more. Den dog. Gav upp. Gick i bitar. Tur att det bara var en rislampa ärvd av tidigare ägare...
Idag har jag köpt en ersättare. För 5.000 pixx som jag vackert får assemblera själv!




Så det blev liksom alla fel... Eller den är snygg. Riktigt snygg, tycker jag. Men Stigbjörn kommer inte sluta fäktas, och den var dyr, och jag måste göra jobbet själv - koko, kakka och pucko som Ellen och jag brukar säga.
Dessutom, ska sägas, är jag inte helt säker på hur den kommer passa med övrig inredning. Hade tänkt mig vit/lime eller vit/turkos men har nu träfärgat/korall.. Det är ju inte riktig samma... Men wth man måste våga lite också!

PS. Fräsigt! Man fick med en fingertutt eller vad såna här nu kan heta...




1 kommentar:

Helena m. 4 sa...

Kan du inte se till att någon tar en bild på dig när du sitter mitt i Korall-kaoset om ett par timmar...?
;-)