fredag 10 augusti 2012

Fredag

Vart tog jag vägen? Vet inte. Jag är här men det händer typ inget som går att skriva om.

Stigbjörn har börjat på fritids. Inskolningen har gått sådär. Personalen möter inte upp och han och jag gråter i legolådan.

Brynolf har bytt avdelning på dagis. Det funkar utmärkt för personalen möter upp och han har längtat en hel termin.

Jag har börjat jobba efter semestern. Funkar bra. Men går trögt. Och jag har inte längtat en hel termin. Finns å andra sidan ingen legolåda att gråta i.

Jaa. Det är väl typ det.

Ikväll blir det middag med brorsan och familj. Det blir lajban i alla fall. Återkommer kanske om det.





1 kommentar:

Singelmamman sa...

Bajs! Personalen ska möta då ni slipper gråta. Fy vad arg jag blir när jag läser detta! Hoppas verkligen att det löser sig och blir bättre.

Jag har inte heller längtat till jobbet som börjar om en vecka. Tror inte heller jag har en legolåda att gråta ut i. Känns som om jag skulle vilja ha det.