torsdag 9 februari 2012

Fredag? Torsdag? V.2? V.7?

Vad är det för dag?! Vad är det för vecka?
Jag har haft högtryck på jobbet så mycket att jag tappat liten del av vart i tiden jag är. Jag vet att jag ska vara på jobbet mellan ca 9-5, fem dagar i veckan. Jag vet också att jag ska åka utomlands snart. Jag vet även att jag kanske ska åka skidor veckan efter det. Men när är det? Om en vecka? Om fyra?
Dagens färgklick iaf:




Min vintageponcho som jag haft länge men inte använt. Köpt i USA.
Frågan kvarstår dock.
Vad är det för dag?
(och varför är det okej att äta äggochkaviarmacka och sen sätta sig på bussen och andas på kräsmagade mig?)

Och vem är nu det här?
- Word/Ellen

2 kommentarer:

Amy sa...

Det är torsdag och veckan är 6. Ok? ;-)
Det hade varit mkt bättre om vi hade fått se foto av dig i ponchon. Barasåattduvet

Lisa sa...

You can do it!

Ellen du är SÅ bra!