lördag 4 februari 2012

Eller kanske inte..

Nu kör grannen med slungan...




9 kommentarer:

Singelmamman sa...

Kan inte grannen och slungan användas lite på isen?

Singelmamman sa...

Hm, hur ser den där kommentaren ut egentligen..? Men du förstår vad jag menar.

Anonym sa...

Bra granne du har!!

Helena m. 4 sa...

Men Singelmamman... han slungar ju isen...
Du ser Anna, väntar man tillräckligt länge så löser det sig ;-)

Anna sa...

Helena: varför funkar inte plocket, städet, disken och tvätten likadant?

Helena m. 4 sa...

Vänta bara så kommer nog grannen in och slungar det också... med blandat resultat :-/

Sus sa...

Jag kan ta huset mitt emot ert.

Klankis sa...

Ursäkta, men HUR nära vattnet bor du egentligen?! Avundsjuk - jag? Gissa.

Helena m. 4 sa...

Klankis - springer hon tillräckligt fort kan hon vara blöt på under halvminuten tror jag visst det var...
// också lite avis i Spenaten