fredag 6 januari 2012

Kuksvansparty - att jämföra med engelskans coctailparty.

Idag ska Fräsigt till Singelmamman som fyller år. Jag är som besatt av coctailklänningar och köper dem ofta och sen gnäller jag på att jag aldrig får gå på några. Ikväll ska jag då äntligen få gå på ett coctailparty. Och här står jag:





...och har så stått i ungefär 2 timmar. Nu när jag äntligen ska iväg och dricka cocktails - i en av mina miljoner coctailklänningar - vart är den perfekta stassen då?! Jag bara undrar, jag bara frågar. Dessutom har jag ett öga som haft en allergichock å det grövsta idag. Så alltså. Utan smink, naken (kanske strumpbyxor) och ett rött svullet öga. Blir det bra? Hhhhmmmpffff... P.S. Idag kör jag. Men jag lovar fest, från min sida ändå. Såklart. Hur hade det annars sett ut?! - Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Suzan sa...

Pussa henne fr mig!