måndag 30 januari 2012

Fräsigt goes Blocket

Tänkte jag skulle höra med er, kära läsare, innan jag orkar trixa med Blocket:
Är du, eller någon du känner, i behov av en spjälsäng med tillhörande madrass, täcke, kudde, sängkläder, en påse leksaker för någon cirka ett år gammal och lite annat kollijock till små barn?
Om så kan jag skänka bort det mot avhämtning. Kan också beskriva närmare i detalj med foton och så men vill utröna intresse innan jag orkar engagera mig.

Så, anyone? Eller anyones bekant?



3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Kanske skulle investera inför barnbarn? Äh det dröjer nog, tror jag, hoppas, kanske..

Amy sa...

Tror faktiskt att jag vet någon. Återkommer om en stund. =)

Ylva sa...

Halloj!
Vi får ju en liten knodd här i april. Säng har vi. Men har du nåt annat jox du tror att vi skulle behöva (själv har jag ingen aning om vad man egentligen behöver...) och som du vill bli av med (om ingen annan norpat det så klart) så kan du gärna få hojta till. I så fall tar jag tacksamt emot det. Kanske i samband med en trevlig fika nästa gång jag är på Karlavägen och traskar runt?
Kram på dig