torsdag 22 december 2011

Mötesfest.

Jag sitter i möte. Möte. Mötemötemötemöte. För att hålla mig pigg har jag nu fått i mig. Håll i er nu:
1 smörgås
1 kopp te
1 cola light
1 kopp kaffe
3 jordgubbar
Vindruvor (oändligt många kaninteensräkna)
Passionsfrukt
2 lussebullar

Jag vart mätt efter smörgåsen och te:t. Efter det har det hetsokynnesätits.
Fint.

Jag försov mig imorse också. Det händer ALDRIG.
Men idag, när jag har en viktig presentation med en kund som valt ut mig som produktionsledare - ja då försover jag mig.

Bra Ellen. Very bra.

- I min lilla värld av blommor/Ellen

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Oändligt många vindruvor är lagom. Jag försov mig också idag. Men jag hade inget viktigt, bara mitt jobb. Kram!

Fru Venus sa...

Okynnesäta. Älskar det ordet, trodde det var åländskt!? Om dom valt dig får dom väl vänta då, så enkelt är det.