tisdag 20 december 2011

Gazas tårar. SVT. Nu.

Av allt jag har sett i mitt liv så är det här det absolut värsta. Det ABSOLUT värsta. By far. Jag gråter. Och jag har kräkts. Och jag lider. Men jag känner mig skyldig att se på det, på något vis.

Vad fan är det för fel på folk? Jag är så ledsen att jag delar världen med så många tokar. Det ska inte behöva vara så här. Det kan inte behöva vara så här. Det får inte vara så här.

Om man vill se det så kan man göra det här. Men var medvetna om vad ni ger er in på då.

- I min lilla värld av sorgsenhet men också wkärlek/Ellen


- I min lilla värld av blommor// Ellen

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Kan bara instämma.

Anonym sa...

Läsvärt om Gazas tårar: http://fredsprocessen.wordpress.com/2011/12/21/gazakriget-borjade-ar-2001-inte-i-december-2008/