onsdag 5 oktober 2011

Nu ska ni få present av tant. Minsann.


Jag fick just den här av min kollega Jessica.
Jag klipper in hennes text rakt av. Den är heeeeelt fantastisk.

"Digster är en ny tjänst som skapar spellistor som man sedan kan lyssna på via ex Spotify. Ibland kan i alla fall jag tycka att man får hjärnsläpp när man ska söka ny musik (plus att jag ofta lyssnar om och om igen på samma :). Digster skapar massa olika spellistor som de sorterar sedan i tex fest, mingel, träning, romantik eller via genre mm. Svårt att förklara men lätt att förstå när man börja använda det.
Ska du ha fest tex är detta super för att få en blandad lista!

Digster är en ny tjänst och kommer kostar pengar men vill ni testa gratis i 6 månader så skriver ni koden “buzzador” när ni anmäler er. Det finns en gratis app för Iphone som jag själv precis har laddat ner."

Och här sitter jag nu och lyssnar på så jääääääääkla bra musik - som jag aldrig hade hittat annars. Go get it here.

- I min lilla värld av Philly-soul-blommor/Ellen

Inga kommentarer: